Έναρξη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου: Τρίτη 01/03/2022 Post author:Μανώλης Γαρουφάλλου Post published:Κυ, 20/02 Post category:Ανακοινώσεις γραμματείας και καθηγητών Σύμφωνα με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος η έναρξη των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου θα γίνει την Τρίτη 1η Μαρτίου 2022. Εκ του Τμήματος Ανακοινώσεις της ίδιας κατηγορίας 16ο Newsletter της Δομής “ΟΜΠΡΕΛΑ” του ΔΙ.ΠΑ.Ε Δε, 25/07 Ανακοίνωση για τα μαθήματα της Κας ΚΑΜΠΑΤΖΑ Πε, 20/01