ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΡ. ΕΞΑΜΗΝΟ 2022-2023 ΜΕΣΩ ERASMUS+ Post author:Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας, Αρχειονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Post published:Τε, 16/11 Post category:Ανακοινώσεις γραμματείας και καθηγητών ErasmusΛήψη Ανακοινώσεις της ίδιας κατηγορίας 17ο Newsletter της Δομής “ΟΜΠΡΕΛΑ” του ΔΙ.ΠΑ.Ε Πε, 27/10 ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ Δε, 24/02